piątek, 22 lipca 2016

Przegląd filmowy #2 (zachwyty!)

Dzisiaj pianie z zachwytu. O filmach, które ostatnio mieliśmy przyjemność, i które zachwyciły.

"Pitbull. Nowe porządki" (2016), reż. P. Vega


źródło zdjęcia: http://www.filmweb.pl/film/Pitbull.+Nowe+porz%C4%85dki-2016-747433

źródło zdjęcia: http://www.filmweb.pl/film/Pitbull.+Nowe+porz%C4%85dki-2016-747433


Rewelacja, nie sądziłam, że polski film o gangsterach aż tak mi się spodoba. Ale od pierwszej sceny, od zaśpiewu kiboli, wiedziałam, że oto film niebanalny. Pochłonął nas: mnie i męża. Tak dobrze zagrany!! Doskonałe kreacje kobiece: Dygant i Ostaszewska (tę ostatnią, tę Żabcię, uwielbiam od dłuższego czasu!)i faceci, w tym przedoskonali Czeczot ("Zupa") i Stramowski ("Miami" - wow!). Akcja wartka, nie ma czasu na nudę. Film przerażający, ale naprawdę dobry. Podobno będzie kolejna część... Nic, że nie widziałam pierwszej: i tak ustawię się w kolejce po bilet! 10/10!

"Połączenie" (2013), reż. B.Anderson


źródło zdjęcia: http://www.filmweb.pl/film/Po%C5%82%C4%85czenie-2013-636531
Uwielbiam takie filmy; ten w 100% trafił w mój gust. Nie jest to najnowsza produkcja, więc dziwi mnie, że umknął jakoś mojej uwadze...ale co się odwlecze... Doskonały, po prostu doskonały, z wartką akcją, ze świetnym i zaiste przekonującym Eklundem w roli przerażającego psychopaty. Jest tutaj wszystko, czego oczekuję w tym gatunku: kreacja zbrodniarza, wyścig z czasem, napięcie...9/10!

"Obecność 2" (2016), reż. J.Wan





Uwielbiam horrory, a ten jest po prostu piękny - jakkolwiek to brzmi w przypadku horroru; pełen miłości i dobrych emocji. Oglądałam jedynkę, ogromnie mi się spodobała, więc to, że na dwójkę wybierzemy się do kina, było oczywistością - dla mnie, bo mąż za horrorami raczej nie przepada. Piękne zdjęcia, po prostu rewelacyjne, niesamowita przerażająca historia, wzorowo oddany klimat lat 70-tych. Podobał mi się ogromnie, 9/10, a nazwisko reżysera jest już dla mnie synonimem dobrego horroru.


2 komentarze: