czwartek, 24 grudnia 2009

Prezenty!

Mrugaj mrugaj Gwiazdko ma
cudna jest uroda Twa!
*

Jestem, jestem! Mocno już spóźniona, ale za to w bardzo  świątecznym, powigilijnym nastroju, życzę Wam cudownych Świąt Bożego Narodzenia, miękkich lśniącobiałych płatków śniegu za oknem, kojących lektur w zasięgu ręki, bliskości najbliższych i zdrowia, zdrowia i spokoju przede wszystkim.


To co? To teraz już z górki. Życzenia poskładane, kolacja zjedzona, prezenty rozpakowane... Prezentów jednak nigdy dosyć. I ja, nieobecna ostatnio z powodu przedświątecznego remontu (ale warto było, cudną mam teraz podłogę), przygotowałam dla Was świąteczną niespodziankę. Okazje są dwie. Pierwsza to oczywiście Gwiazdka 2009. A druga to... pierwsza rocznica mojego skromnego bloxa, zbyt często ostatnio, co ze wstydem przyznaję, zaniedbywanego.
Proszę bardzo:



Te książki są dla Was. 

Jeśli macie ochotę na "Firmina" albo "Tajemnicę rodu Hegartych" , to ja bardzo chętnie sprezentuję :) Wystarczy komentarz ze zgłoszeniem chęci posiadania jednej z tych książek (wskazaniewybranego tytułu jest niezbędne!).
Zgłoszenia do 28 grudnia, do północy.

Losowanie odbędzie się 29 grudnia - w pierwszą rocznicę istnienia mojego wirtualnego zeszytu.

Tymczasem ja już szykuję się do świątecznego wyjazdu i znikam na dwa kolejne dni, ale zaraz po świętach mam nadzieję napisać zaległe recenzje, podsumować nareszcie peryferyjne wyzwanie, opowiedzieć o filmach, które obejrzałam (już teraz mogę zapewnić, że warto wybrać się do kina na "Mikołajka" - ja w każdym razie byłam, o wrażeniach wkrótce). A, i są już tagi na bloxie. Fajna sprawa. Ale i tym zajmę się dopiero po świętach.

Jeszcze raz zatem: Wesołych Świąt!!!

* to tekst piosenki z Ulicy Sezamkowej chyba, mój synek podśpiewywał dzisiaj cały wieczór ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz