sobota, 11 lipca 2009

Co mam, część druga

Dawno się nie chwaliłam.
Co mam?
Mam cudowne, wymarzone, ostroróżowe trampki, przed sobą weekend w pracy, a za tydzień - blisko 10 dni urlopu. Mam zaproszenie na kawę od... .
Mam książki wreszcie. Zdjęcia nie będzie, bo aparat jak nie żył - tak nie żyje. Będzie wyliczanka.
OSTATNIE NABYTKI :(niektóre już zrecenzowane)
Z księgarń:
1) "Dziecię boże" Cormac McCarthy (po genialnej "Drodze" musiałam, po prostu musiałam)
2) "Kartki z białego zeszytu" (zachwycił mnie egzemplarz biblioteczny, więc pobiegłam po swój)
3) "Deszczowa noc" Jodi Picoult (prezent na "Dzień Dziecka")
4) "Dziewiętnaście minut" Jodi Picoult (też)
Z antykwariatu:
5) "Emilka ze Srebrnego Nowiu" Lucy Maud Montgomery (zaczytywałam się w dzieciństwie, ale nigdy nie miałam na własność)
6) "Ania z Zielonego Wzgórza" Lucy Maud Montgomery (mój egzemplarz zwyczajnie się rozpadł, a kartki pogubiły)
7) "Ból kamieni" Milena Agus ( lubię serię z miotłą, a serię z  miotłą za 15 zł najszczególniej)
Prezenty, wygrane:
8) "Toskania, Umbria i okolice. Przewodnik subiektywny." Goławska, Lindenberg ( od Inblanco. Dziękuję!)
9) "Historia małżeńska dla dorosłych" Radosław Antczak (od Zosik. Dziękuję!)
10) "Dziewczyna z zapałkami" Anna Janko (od Wydawnictwa Nowy Świat. Dziękuję!)
Allegro:
11) "To nie jest kraj dla starych ludzi" Cormac McCarthy (z sympatii dla Autora )
12) "Belcanto" Ann Patchett (9zł)
13) "Dom w Riverton" Kate Morton (całe 10zł, a przyszło w jednej paczce z Ann Patchett)
14) "Powrót do domu" Bernhard Schlink (też jakoś tanio, a na "Lektora" wciąż nie mogę się zdecydować)
15) "Mała Ikar" Helen Oyeyemi (seria z miotłą za 9zł? czemu nie?)
16) "Moje skradzione życie" Renée Villancher (pod wpływemrecenzji Joli )
17) "Bez mojej zgody" Jodi Picoult (pod wpływem licznych recenzji na blogach, głównie pozytywnych)
18) "Zagubiona przeszłość" Jodi Picoult (przyszło w jednej paczce z "Bez mojej zgody")
19) "Morderca bez twarzy" Henning Mankell (bo chcę chronologicznie)
20) seria z Emmą Marthy Grimes ("Hotel Paradise", "Stacja Cold Flate Junction", "Hotel Belle Rouen") - (bo zachwalana)
21) "Amatorki" Jelinek (za 5zł!) (bo kiedyś zaczęłam, byłam zachwycona, ale nie doczytałam, sama nie wiem czemu)
Z biblioteki:
1) "Łaskawe" Jonathan Littell
2) "Prowadził nas los" Kinga & Chopin
3) "Biegnij" Ann Patchett
4) "Szkarłatny płatek i biały" Michel Faber
5) "Zniknięcia Esme Lennox" Maggie O'Farrell (aktualnie w czytaniu)
Uff. A w zakupowych planach "Srebrna Zatoka", "Biała wiedźma", "Eve Green" i "Ostrygojady", "To oślepiające, nieobecne światło". Ale dopiero po urlopie. Natomiast otwartą pozostaje kwestia: kiedy ja to wszystko przeczytam?!
Miłego weekendu!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz