piątek, 2 października 2009

Co mam, część czwarta


Mam dzisiaj urodziny. Mam gorączkujące dziecko. Mam brzuch pełen motyli (jak je wytruć??). Mam wolny weekend nareszcie.

We wrześniu obłowiłam się na allegro. Co mam?
1) Szkarłatny płatek i biały, M. Faber (bo genialny, twardookładkowy i kiedyś raz jeszcze przeczytam)
2) Zerwać pąki, zabić dzieci, K.Oe (jakiś czas temu czytałam oń na biblionetce i zapragnęłam przeczytać)
3) Groteska, N. Kirino ("Ostateczne wyjście" czytało się rewelacyjnie, liczę na powtórkę z tej mrocznej rozrywki)
4) Pchli Pałac, E. Safak (obiecałam sobie kiedyś, że nabędę, a że trafiła się super okazja - nabyłam)
5) W imię miłości, J. Picoult (książka, która wkrótce ukaże się pod tytułem "W karuzeli życia" - to rzecz wydana w 2000 r. przez wydawnictwo Libros - w każdym razie nie ta z chłopcem na okładce)
6) Śmierć ma 143 cm wzrostu, S. Fitzek (Mary kiedyś pisała, że rewelacja, i zapadła mi w pamięć jej opinia, poza tym coraz częściej słyszę o tym autorze)
7) Terapia, S. Fitzek (jak wyżej)
8) Twarzyczka, S. Hannah (pod wpływem recenzji Padmy, no i ostatnio mam ochotę na coś z klimatem i niedopowiedzeniami)
9) Echo winy, Ch. Link (do kompletu jej powieści brakuje mi już tylko "Przerwanego milczenia", ostatnio Mary zachwycała się tą książką, więc już się cieszę, że mam)
10) Wyjście z Egiptu, A. Aciman (nie z allegro, ale od wydawnictwa. Dziękuję pięknie!)

W październiku nie planuję książkowych zakupów - najwyższy czas się ubrać. No, chyba że trafi się okazja...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz